fredag 15 juni 2012

Fredag!

Så va det redan helg igen! Har en del att fixa med denna helg oså, så de blir bra. Ska försöka gå igenom min garderob och slänga en del äkligt! Har dratt mig från att göra de riktigt länge nu, men nu MÅSTE jag fixa med de. Ska börja små packa också så jag inte behöver stressa i slutändan. Ska faktiskt bli lite jobbigt att packa ner allt och lämna något som vart mitt hem i ett år och som jag vant och trivts mig med. Men ska ju också bli kanon kul att komma hem såklart. Har lite blandade känslor!!
Ska fixa mina naglar imorgon med, dom har växt som satan så nu får dom göra dom fina igen! :)
Vart i Dallas en sväng idag. Åt lunch på Ikea så jag fick Svenska köttbullar!! :) Så har vi fixat lite annt grejjs med.
Nu i kväll vart vi och åt "japansk" mat, kanon gott! Och nu har jag gjort en timmes träningsvidio och duchat så känner mig helt slut!! Men ska fixa mig klart nu för sängen så ska lägga mig och titta på tv tror jag. Låter som en härlig ide. All värme gör mig jätte seg känns de som. Även om vi haft regn oså idag så har de vart ganska varmt.. Och sen blir man trött av att åka bil så långt! Men fick oss lite Starbucks kaffe så vi klarade vägen hem! ;)
Åh försökte lägga upp bilder på bootsen men funkar inte, så hoppas kan lägga upp dom imorgon eller så!! :)

/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar