torsdag 14 juni 2012

14 juni


Herregud, redan torsdagskväll!! Gud va denna veckan har gått fort. Har i alla fall haft en jätte skön vecka, men en hel del bad och sol! Och snart ska jag åka och rida så blir inte sämre av de och senare står de yoga på träningsshemat. Skönt skönt!
Känner mig super duktig som för en gångsskull håller mig kvar i träningen på engen hand. Herregud för några månadersen hade jag slutat efter två gånger! ;)
Åh….. igår kväll åkte vi och köpte glass, det måste vart en godaste någonsin!! Vart nån dubble fudge something. Chokladglass som va sådär perfekt smält med chokladkakdegskulor i sådär så de knastra i tänderna av allt socker när man bet i dom!! Jätte kaloribomb men va sjutton!! Den va så kanon go verkligen! Fast lite illa mådde man faktiskt efter så tur man inte äter de ofta! ;)
Äter lte bananchips nu så jag har lite energi till att rida i denna ca 35 gradiga värme! Jag kommer seriöst frysa ihjäl när jag kommer hem! Haha. ;)
Sen idag vart vi iväg till en cowboyboots affär. Fick ett par jätte fina boots i avskedspresent av min underbara värdfamilj!
Nu ska jag komma min melj sen ta de lite lugnt innan jag far iväg här! Puss
/C

1 kommentar:

  1. Ja här har vi ca 15 grader så du får klä på dig haha kram Mamma

    SvaraRadera