onsdag 6 juni 2012

1 år..

Oj oj inte bloggat på ett tag, men så blir de! Kan inte lägga upp bilder. :( så kommer säkert komma massor när jag väl kan! :)
Ja, de har iallafall inte hänt så mycket sen sist. Vi har haft de så härligt med massa sol och bad men just nu har det börjat regna och åska lite, men skönt de med!
Åh... Fick min nya Nikon kamra idag!! Jätte nöjd med den. Inte hunnit prova den så mycket än men får göra de imorgon. Fick åka iväg en snabbis till nagelsalongen här i kväll. Spräkte en nagel igår och det började blöda och har gjort jätte ont så fick fixa den fast de gör fortfarande ont men känner mig inte lika handikappad iallafall, utan kan använda fingern nu. :)
Har kommit igång med hemmavidioträningen nu denna veckan med. Följer ett speciellt program och herre min jävlar va hårt de är, men jag ska allt klara de! Imorgon är de Yoga på shemat så lite skönare än hård träning! :)
Hämtade ut min kort idag med så har fixat iordning ett album till Viktoria som hon ska få imorgon. :) Hoppas hon gillar de! Ska nog försöka åka och rida imorgon med om det inte är allt för dåligt väder, annars får jag göra de i heljen.
Tror inte jag hade så mycket mer nu, så nu ska jag och min onda nagel sova! Ska bli så skönt!! :) Jo jusst de, idag har jag ju vart här i ett helt år! Helt sjukt va den tiden har gått fort!


/C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar