lördag 9 juni 2012

Bilder!!





Fick en Pandora belock, passande!! ;)



Bilder från Viktorias skolparty








Åh min nya kamra!! :)



Så nu kom de äntligen lite bilder! :)
Har vart och ridit idag, gick sådär faktiskt. Men skönt att få rida ändå. :) Sen gjorde jag en träningsvidio, och herregud va trött jag vart efter de! Men va en riktigt bra träning. Har vart gör redi med träning denna veckan. Men igår va jag hur trött som hällst efter att ha vart i poolen och solen i tre timmar och sen lite mexicansk mat som va underbart god. Så fick ha min vildag igår istället för imorgon! :)
Åh.. Läste att jag nu äntligen är behörig till alla skolor jag sökt till. Så himla stolt över mig själv att jag fixade engelskan och att jag tog de stora steget och sökte in! :) Så nu håller jg tummarna att jag kommer in där jag vill! :)
Några bilder där är från Viktorias skolparty som va hemma hos en familj, visst har dom byggt ett häftigt hus. Som en borg haha! Tyckte de va rätt fräkt faktiskt! ;)

/C




1 kommentar:

  1. Härliga kort o mycket snygg kamera =) Kramar mamma o pappa <3 Nu e det nära <3

    SvaraRadera